Cześć, tu Kuba!
Kocham technologię, jednak wiem też, że przede wszystkim ma służyć biznesowi - przez 7 lat z wieloma sukcesami pracowałem jako handlowiec, i menedżer zarządzający sprzedażą B2B.
Szukasz osoby skoncentrowanej na rezultatach dla biznesu, która potrafi zaprojektować i wdrożyć automatyzacje i AI? Jeśli tak - warto, byśmy porozmawiali.

Jakie korzyści daje współpraca ze mną?
Zautomatyzujesz procesy biznesowe
Pomagam pozbyć się powtarzalnych zadań, które zjadają czas Twojego zespołu. Buduję automacje, które wspierają ludzi.
Otworzysz nowe możliwości w marketingu
Wdrażam AI, które pozwala na tworzenie świetnych, spersonalizowanych treści. Twój marketing zaczyna działać mądrzej, nie drożej.
Uwolnisz zespół od działań administracyjnych
Zespół powinien robić to, co przynosi wartość, a nie przeklejać dane. Automatyzuję takie zadania, by mogli się skupić na tym, co ważne.
Wyprzedzisz konkurencję dzięki własnemu AI
Buduję dedykowane rozwiązania AI dopasowane do Twojego biznesu - narzędzia, które dają Ci przewagę nad konkurencją.
Podepniesz firmę do wartościowych technologii
Testuję mnóstwo narzędzi z zakresu automatyzacji i AI. Podpowiem Ci, co warto wdrożyć, a co jest stratą czasu i pieniędzy.
Podniesiesz w zespole umiejętności AI
Nauczę Twój zespół używać AI w codziennej pracy. Nie teoria - konkretne zastosowania, które zwiększają produktywność.

Moje inicjatywy
Moim głównym obszarem działaności jest działalność soloprzedsiębiorcy, w ramach której pomagam usługowym firmom MŚP B2B wdrażając automatyzacje i AI w procesach biznesowych.
Jestem również twórcą i współprowadzącym szkoleń stacjonarnych i online Handlowcy.AI, w ramach których szkolimy handlowców i całe zespoły sprzedażowe z efektywnego wykorzystania AI w sprzedaży doradczej.
Nieustannie aktualizuję swoją wiedzę oraz rozwijam umiejętności - jestem absolwentem Business Development Mastery i Marketing Management Mastery na IRSM, programów szkoleniowych Zautomatyzowani oraz AI Devs, AI Devs 2 i 10xDevs.
Miałem przyjemność występować jako prelegent konferencjach łącząc biznes z technologią - m. in. na AI Miners i Morfologii Sprzedaży oraz webinarach i warsztatach Livespace, One Man Army AI, czy programu Zautomatyzowani.
Narzędzia, które mogą Ci pomóc
Zobacz, z jakich narzędzi korzystam wzmacniając firmy moich klientów.
Pamiętaj - niezależnie od tego, z jakich narzędzi korzystasz, jeśli umożliwiają połączenie przez tzw. API, prawdopodobnie można zintegrować je z innymi systemami w Twojej firmie!
Dobierając narzędzia do automatyzacji w pierwszej kolejności kieruję się tymi, jakie systemy masz już na pokładzie, w drugiej - co najlepiej sprawdzi się w Twoim zespole.
Jeśli więc korzystasz np. z innych systemów CRM, czy Marketing Automation, niż te, które sam najczęściej polecam klientom - nic nie szkodzi, może to właśnie one najlepiej sprawdzają się w Waszej sytuacji.
Zasada jest jedna - żadnego wciskania na siłę oprogramowania, którego w praktyce nie potrzebujesz!
Platformy automatyzacji procesów biznesowych. Łączą różne aplikacje i usługi, tworząc zautomatyzowane przepływy pracy bez konieczności programowania. Idealne do optymalizacji codziennych zadań w firmie.
Kompletny pakiet narzędzi do pracy zespołowej i produktywności. Gmail, Drive, Docs, Sheets i Calendar w jednym miejscu - wszystko zsynchronizowane i dostępne z każdego urządzenia.

Easytools to kompleksowy pakiet narzędzi sprzedażowo-marketingowych, bez których nie wyobrażam sobie własnej działalności. Polecam go przede wsztstkim klientom, którzy chcą sprzedawać swoje produkty i potrzebują łatwiego w obsłudze koszyka / cyfrowego systemu sprzedaży.

Asystent AI wspierający codzienną pracę i procesy biznesowe. Pomaga w analizie danych, generowaniu treści i optymalizacji codziennych zadań w Twojej firmie. Alice może korzystać z automatyzacji, wyszukiwania online, MCP i dokumentów.
Podejmij świadomy wybór
Co mówią klienci?
To, co najbardziej cenię we współpracy z Kubą, to jego ogromna pasja do tego, co robi, oraz postawa „can do” – nigdy nie usłyszałem, że czegoś nie da się zrobić. Kuba nie tylko tworzy automatyzacje, ale również wnosi wartość, regularnie udzielając feedbacku i zadając podchwytliwe pytania dotyczące procesów we wszystkich działach, szczególnie w sprzedaży i marketingu. Podziwiam również jego umiejętność nadążania za nowinkami technologicznymi w tak szybko zmieniającej się branży, co jest sztuką niezbędną do ciągłego dostarczania wartości.


Na zakończenie współpracy dostaliśmy czytelne podsumowanie tego jak działają wszystkie rozwiązania, w formie zwięzłego dokumentu, dzięki czemu osoby wewnątrz firmy mogą dalej rozwijać wypracowane z Kubą systemy.

Dzięki temu oszczędzamy teraz sporo czasu, który możemy spożytkować na inne działania, takie jak docieranie z wartościowymi treściami do szerszej grupy odbiorców.


